Att andas 

Jag trodde tidigare att när barnen blev större och vi äldre skulle livet bli lugnare. Men jag trodde ju även i ett skede på tomten och en annan gång att underlivet ”var som gjort för att föda barn” så man ska väl inte ge allt för mycket för mina filosofier alla gånger.

Men det finns en plats där jag kan andas, oberoende hur stressad jag är. Villan. Ladugrund! 

Så nu har jag mockat mig genom vinterns mössdynga, vädrat madrasserna och tänt brasan så nu ska jag bara andas, basta och prata med fåglarna den här helgen. Så kan jag dra vidare på nya fotoäventyr på måndag! 

Kommentera

