Instagram

Jag kan inte börja skriva en ny blogg utan att även tipsa om mitt instagramkonto. Vill ni se mina bilder i ert flöde där så följ @maricaostfoto där! 

  
Jag försöker att uppdatera det relativt regelbundet, men fast tanken är att man ska spy ut bilder på instagram så blir det bara inte så för mig, inte för att jag inte vill utan bara för att jag inte får till det. Ni vet, lite som med nummer 2 kan man tänka. Vissa skiter två gånger varje dag utan problem medan andra 3 gånger i veckan, det är individuellt och inget man ska tvinga fram. Visst? 

Kommentera

